Δημήτριος Σπαθάρας – Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών, Φθιώτιδας και Ευρυτανίας

Επιμόρφωση Εκπ/κών

Στους παρακάτω συνδέσμους θα βρείτε τα σχολικά βιβλία Μαθηματικών που θα χρησιμοποιηθούν στα Γυμνάσια κατά το σχολικό έτος 2017-2018.

Στους παρακάτω συνδέσμους θα βρείτε τα σχολικά βιβλία Μαθηματικών που θα χρησιμοποιηθούν στα Λύκεια κατά το σχολικό έτος 2017-2018.

Afisa-RaptisΤο Παράρτημα Φθιώτιδας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας σε συνεργασία με το Σχολικό Σύμβουλο Μαθηματικών κ. Δημήτριο Σπαθάρα διοργανώνει διάλεξη με θέμα:

«Πολυώνυμα & Εφαρμογές»

από τον Καθηγητή Μαθηματικών του Εθνικού
και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

κ. Ευάγγελο Ράπτη.

Η διάλεξη θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 27-Φεβρουαρίου-2016 και ώρα 5:30 μ.μ. στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Πολιτιστικού Κέντρου του Δήμου Λαμιέων (Λεωνίδου 9-11, 2ος όροφος).

Κατανοώντας βαθύτερα το σχολικό βιβλίο Μαθηματικών Γ΄ τάξης ΓΕΛ ομάδας προσανατολισμού θετικών σπουδών και σπουδών οικονομίας και πληροφορικής και γνωρίζοντας λίγο περισσότερα από αυτά που πρόκειται να διδάξουμε.

Τεύχος 1ο: Πραγματικές Συναρτήσεις – Όριο και Συνέχεια Συνάρτησης

Πατήστε εδώ για εκτύπωση μονής σελίδας (μεγάλα περιθώρια αριστερά)
Πατήστε εδώ για εκτύπωση εμπρός-πίσω (αντικριστά περιθώρια)

Η εφαρμογή των Βιωματικών Δράσεων στα Ημερήσια και Εσπερινά Γυμνάσια κατά το σχολικό έτος 2015-2016 γίνεται σύμφωνα με την αρ. πρωτ. 144968/Δ2/16-09-2015 εγκύκλιο του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.

Πατήστε εδώ για να δείτε το έγγραφο

Με την έναρξη του σχολικού έτους οι εκπαιδευτικοί που προτίθενται να αναλάβουν την εποπτεία βιωματικών δράσεων στο γυμνάσιο, ετοιμάζουν και καταθέτουν προτάσεις θεμάτων στο Σχολικό Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης του σχολείου.

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε μια ενδεικτική φόρμα για την υποβολή
πρότασης θέματος βιωματικής
δράσης σε μορφή Word

Στη συνέχεια θα βρείτε επιμορφωτικό υλικό για τις βιωματικές δράσεις.

Continue reading

kastoriaΥπενθυμίζουμε ότι η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία διοργανώνει το 32ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας με θέμα: «Η Δύναμη των Μαθηματικών κινητήριος μοχλός της επιστημονικής έρευνας και της εξελικτικής πορείας του πολιτισμού μας». Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στην Καστοριά στις 30, 31 Οκτωβρίου και 1 Νοεμβρίου 2015. Για όσους θέλουν να συμμετάσχουν σχετικό είναι το παρακάτω έγγραφο.

proetoimasia-lykΞεκινώντας τη νέα σχολική χρονιά 2015-2016, για την καλύτερη οργάνωση της διδασκαλίας των Μαθηματικών στις Α΄ και Β΄ τάξεις του Ημερήσιου ΓΕΛ, χρήσιμα είναι τα παρακάτω:

Continue reading

Έως ότου έχουμε νέες οδηγίες από το Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. σχετικά με τη διδασκαλία των Μαθηματικών στις Α΄ και Β΄ τάξεις Ημερήσιου ΓΕΛ κατά το σχολικό έτος 2015-2016, βασιζόμενοι στα περσινά δεδομένα, προτείνουμε έναν βραχυπρόθεσμο προσωρινό προγραμματισμό για το ξεκίνημα της διδασκαλίας.

Α΄ τάξη Λυκείου – Προσωρινός ενδεικτικός προγραμματισμός διδασκαλίας των Μαθηματικών
Β΄ τάξη Λυκείου – Προσωρινός ενδεικτικός προγραμματισμός διδασκαλίας των Μαθηματικών

Έως ότου έχουμε νέες οδηγίες από το Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. σχετικά με τη διδασκαλία των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο κατά το σχολικό έτος 2015-2016, βασιζόμενοι στα περσινά δεδομένα, προτείνουμε έναν βραχυπρόθεσμο προσωρινό προγραμματισμό για το ξεκίνημα της διδασκαλίας.

Α΄ Γυμνασίου – Ενδεικτικός τριμηνιαίος προγραμματισμός διδασκαλίας των Μαθηματικών
Β΄ Γυμνασίου – Ενδεικτικός τριμηνιαίος προγραμματισμός διδασκαλίας των Μαθηματικών
Γ΄ Γυμνασίου – Ενδεικτικός τριμηνιαίος προγραμματισμός διδασκαλίας των Μαθηματικών

Τα προγράμματα σπουδών που ισχύουν για τα Μαθηματικά στο Γενικό Λύκειο είναι:

Για την Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου

Πατήστε εδώ για εκτύπωση μονής σελίδας (μεγάλα περιθώρια δεξιά)
Πατήστε εδώ για εκτύπωση εμπός-πίσω (αντικριστά περιθώρια)

Για την Β΄ τάξη Γενικού Λυκείου

Πατήστε εδώ για εκτύπωση μονής σελίδας (μεγάλα περιθώρια δεξιά)
Πατήστε εδώ για εκτύπωση εμπός-πίσω (αντικριστά περιθώρια)

Για την Γ΄ τάξη Γενικού Λυκείου

Πατήστε εδώ για εκτύπωση μονής σελίδας (μεγάλα περιθώρια δεξιά)
Πατήστε εδώ για εκτύπωση εμπός-πίσω (αντικριστά περιθώρια)

Ένα πρόγραμμα σπουδών αποτελεί ένα ευρύ λειτουργικό σχέδιο διδασκαλίας το οποίο διαπραγματεύεται θέματα που αφορούν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που πρέπει να αποκτήσουν οι μαθητές σε μια συγκεκριμένη τάξη και τον τρόπο με τον οποίο θα αποκτηθούν αυτές οι γνώσεις και δεξιότητες. Η διδακτέα ύλη ορίζεται από το Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. κατόπιν πρότασης του Ι.Ε.Π. και είναι πάντοτε μέσα στα πλαίσια του ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ. Συνήθως η διδακτέα ύλη είναι ένα μέρος της ύλης που αναφέρεται στο πρόγραμμα σπουδών.