Πίσω↵ | ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ | Λήψη αρχείου | ||
Άλγεβρα Α’ Τάξης |
Γεωμετρία Α’ Τάξης |
Άλγεβρα Β’ Τάξης |
Γεωμετρία Β’ Τάξης |
Μαθ/κά Θ.Σ. Β’ Τάξης |
ΑΛΓΕΒΡΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ | ΤΙΤΛΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ | |
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σελίδα 13 του σχολικού βιβλίου |
Η συμβολή του Georg Cantor στη Θεωρία Συνόλων. | |
Ενδεικτικές πηγές → | https://goo.gl/ZjH5xW https://goo.gl/S0CRMN |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Σελίδα 44 του σχολικού βιβλίου |
«Το μηδέν δεν είναι ουδέν» – Σύντομη ιστορία του μηδενός. | |
Ενδεικτικές πηγές → | https://goo.gl/bK8mGi https://goo.gl/rr29uC https://goo.gl/Ir7uD8 https://goo.gl/FVeD4u |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Σελίδα 43 του σχολικού βιβλίου |
«Οι φυσικοί αριθμοί είναι δώρο του Θεού. Όλα τα άλλα είναι κατά- σκευάσματα του ανθρώπου» – Η επινόηση των αρνητικών αριθμών. |
|
Ενδεικτικές πηγές → | https://goo.gl/2ZTIyW https://goo.gl/BiVifV |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Σελίδα 48 του σχολικού βιβλίου |
Η απόδειξη στα Μαθηματικά. | |
Ενδεικτικές πηγές → | https://goo.gl/QbCcIQ https://goo.gl/fZ95R2 |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Σελίδα 51 του σχολικού βιβλίου |
Η αρρητότητα της τετραγωνικής ρίζας του 2. Ιστορική αναδρομή και σύγχρονη απόδειξη. |
|
Ενδεικτικές πηγές → | https://goo.gl/al98Oy | |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Σελίδα 78 του σχολικού βιβλίου |
«Οι αριθμοί είναι η ουσία των όντων» – Η Πυθαγόρεια φιλοσοφία, η ανα- κάλυψη των άρρητων από τον Ίππασο και η κρίση της ασυμμετρίας. |
|
Ενδεικτικές πηγές → | https://goo.gl/6CIwqS https://goo.gl/VOdJd9 |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Σελίδα 78 του σχολικού βιβλίου |
«Λόγος εναντίον κλάσματος» – Η ιδιοφυής θεωρία των Λόγων του Εύδοξου και η υπέρβαση των δυσκολιών από την ύπαρξη των άρρητων. |
|
Ενδεικτικές πηγές → | https://goo.gl/0FSEQ4 | |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Σελίδα 59 του σχολικού βιβλίου |
«Η σχέση που πραγματικά κυβερνάει τα μαθηματικά είναι η ανισότητα. Η ισότητα παρουσιάζεται μόνο ως μια ειδική περίπτωση!» – Η σημασία των ανισοτήτων στα Μαθηματικά. |
|
Ενδεικτικές πηγές → | https://goo.gl/khlPTi https://goo.gl/KNPr3n |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Σελίδα 65 του σχολικού βιβλίου |
Η γεωμετρική εποπτεία της απόλυτης τιμής πραγματικού αριθμού ως εργαλείο για την επίλυση εξισώσεων και ανισώσεων με απόλυτες τιμές. |
|
Ενδεικτικές πηγές → | https://goo.gl/4LpQGp | |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο Σελίδα 98 του σχολικού βιβλίου |
Οι αποδείξεις του τύπου επίλυσης της εξίσωσης 2ου βαθμού με τη μέθοδο των Ινδών (Sridhara), τη μέθοδο του Franciscus Vieta και τη μέθοδο του Tomas Harriot. Παρουσίαση και σύγκριση των μεθόδων. |
|
Ενδεικτικές πηγές → | https://goo.gl/CDhvLK https://goo.gl/SJ0m0B https://goo.gl/4FMWgq https://goo.gl/gZydDC |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο Σελίδα 91 του σχολικού βιβλίου |
Λύση προβλημάτων Φυσικής με χρήση εξισώσεων 2ου βαθμού. | |
Ενδεικτικές πηγές → | https://goo.gl/WlaVkS | |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Σελίδα 101 του σχολικού βιβλίου |
Διαφορά ανισότητας και ανίσωσης. – Παραδείγματα. | |
Ενδεικτικές πηγές → | https://goo.gl/ATWnBD | |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο Σελίδα 122 του σχολικού βιβλίου |
Η ακολουθία Fibonacci και η χρυσή σπείρα στη φύση και στην τέχνη. | |
Ενδεικτικές πηγές → | https://goo.gl/OMCbez https://goo.gl/3omBfE https://goo.gl/NnawDI https://goo.gl/UOf7Ue https://goo.gl/iikYps https://goo.gl/hgNhzo |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο Σελίδα 122 του σχολικού βιβλίου |
Το ‘’Μυστήριο’’ της ακολουθίας των πρώτων αριθμών. | |
Ενδεικτικές πηγές → | https://goo.gl/R2gonQ https://goo.gl/gbn6Wj https://goo.gl/Gm23cj https://goo.gl/Z6lsys https://goo.gl/XlHZO9 https://goo.gl/ohNJoe https://goo.gl/u9zjrz |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο Σελίδα 139 του σχολικού βιβλίου |
Γεωμετρική πρόοδος και μορφοκλασματική Γεωμετρία (Fractals) | |
Ενδεικτικές πηγές → | https://goo.gl/j7wFMa https://goo.gl/fcEdk4 https://goo.gl/HsO2V1 |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο Σελίδα 138 του σχολικού βιβλίου |
Λύση προβλημάτων με χρήση αριθμητικής και γεωμετρικής προόδου. | |
Ενδεικτικές πηγές → | https://goo.gl/1cXo3d | |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο | Η ιστορία της έννοιας της συνάρτησης. | |
Ενδεικτικές πηγές → | https://goo.gl/fyiUY8 https://goo.gl/i4wb7p |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο Σελίδα 186 του σχολικού βιβλίου |
Το «καρτεσιανό σύστημα συντεταγμένων» και η συμβολή των Rene Descartes και Pierre de Fermat. |
|
Ενδεικτικές πηγές → | https://goo.gl/Esis4F https://goo.gl/iHy04k |